<H1> </H1> |
<H1> Newsflash </H1> |
<H1> 15 φορές που βραχήκαμε στο σινεμά (και δεν θα το ξεχάσουμε ποτέ) </H1> |
<H1> Oscars 2020: Δέκα σίγουρες υποψηφιότητες (για να στοιχηματίσετε από τώρα) </H1> |
<H1> Ο Μπραντ Πιτ και ο Ανταμ Σάντλερ μιλάνε για τα υπέρ και τα κατά του Netflix </H1> |
<H1> Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου #4: Δε θέλουμε να γίνουμε δυσάρεστοι, αλλά... </H1> |
<H1> Πόσο έτοιμοι είμαστε για την επιστροφή του «Friends»; </H1> |
<H1> Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο μπορεί να παίξει τους πάντες. Εκτός από έναν... </H1> |
<H1> Ξέρουμε τι είδατε το Σαββατοκύριακο: ελληνικό box office 7/11-10/11/2019 </H1> |
<H1> 60ό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: Βραβεία στην (ανθρώπινη) φύση </H1> |
<H1> 60ό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: Οι καλεσμένοι του Φεστιβάλ με το βλέμμα του Αρη Ράμμου </H1> |
<H1> 60ό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: Το Flix βλέπει και γράφει για όλες τις ελληνικές ταινίες </H1> |
<H1> Νέες ταινίες </H1> |
<H1> Δόκτωρ Υπνος </H1> |
<H1> Η Δύναμη της Αλήθειας </H1> |
<H1> Δυστυχώς Απουσιάζατε </H1> |
<H1> Η Οικογένεια Ανταμς </H1> |
<H1> Κλέφτης Αλόγων </H1> |
<H1> Zombieland: Διπλή Βολή </H1> |
<H1> Ποτέ Δεν Είναι Αργά Κύριε Καθηγητά </H1> |
<H1> 60ό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης </H1> |
<H1> Χρυσές Σφαίρες 2020: Η μεγάλη επιστροφή του Ρίκι Τζερβέιζ </H1> |
<H1> Oscars 2020: Δέκα σίγουρες υποψηφιότητες (για να στοιχηματίσετε από τώρα) </H1> |
<H1> «Into the Labyrinth»: Μπείτε στον λαβύρινθο με τον Ντάστιν Χόφμαν και τον Τόνι Σερβίλο </H1> |
<H1> Ο Πολ Τόμας Αντερσον επιστρέφει, με τη νέα ταινία του, στο... ευρύτερο σύμπαν του «Boogie Nights» </H1> |
<H1> O Τζάστιν Μπίμπερ θα παίξει τον ρόλο του φτερωτού θεού του έρωτα στο animated MythoVerse </H1> |
<H1> Ο Μπραντ Πιτ και ο Ανταμ Σάντλερ μιλάνε για τα υπέρ και τα κατά του Netflix </H1> |
<H1> Πόσο έτοιμοι είμαστε για την επιστροφή του «Friends»; </H1> |
<H1> Το «Οταν ο Βάγκνερ Συνάντησε τις Ντομάτες» ανάμεσα στα 159 ντοκιμαντέρ που διεκδικούν μια θέση στα Οσκαρ </H1> |
<H1> Αντίο στον Γκούσταβ Ντόιτς, έναν μεγάλο του πειραματικού σινεμά </H1> |
<H1> Με σημαία ένα κόκκινο παλτό: η Τζέιν Φόντα αποκηρύσσει τον καταναλωτισμό </H1> |
<H1> Δείτε τις ταινίες των σπουδαστών του Filmschool για την περίοδο 2018-2019 </H1> |
<H1> Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο μπορεί να παίξει τους πάντες. Εκτός από έναν... </H1> |
<H1> Τι μπορεί να κάνει το σινεμά για την Ευρώπη και τι η Ευρώπη για το σινεμά </H1> |
<H1> Η Τζένιφερ Ανιστον αφιερώνει στα «Φιλαράκια» που την έκαναν το icon που είναι </H1> |
<H1> 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Rojava: Τέχνη vs. Πόλεμος </H1> |
<H1> Η Σκάρλετ Τζοχάνσον σε μια υπερηρωική συνομιλία με τον Κρις Εβανς </H1> |
<H1> Προσεχώς: Ποιες ταινίες θα κάνουν πρεμιέρα στις αίθουσες την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου </H1> |
<H1> Γίνε μέρος του εκλεκτού εργαστηρίου σεναρίου και σκηνοθεσίας Oxbelly </H1> |
<H1> Ξέρουμε τι είδατε το Σαββατοκύριακο: ελληνικό box office 7/11-10/11/2019 </H1> |
<H1> 60ό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: Οι καλεσμένοι του Φεστιβάλ με το βλέμμα του Αρη Ράμμου </H1> |
<H1> Ο Ρόμαν Πολάνσκι αρνείται τις κατηγορίες για βιασμό από την ηθοποιό Βαλεντίν Μονιέ </H1> |
<H1> 60ό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: O Oλιβερ Λάσε μελετά φύση κι ανθρώπινη φύση και προειδοποιεί πως «Θα 'ρθει η Φωτιά» </H1> |
<H1> 60ό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: Βραβεία στην (ανθρώπινη) φύση </H1> |
<H1> Το 60ό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με το βλέμμα του Flix | Ημέρα 10η </H1> |
<H1> Η Σωτηρία Λεονάρδου ήταν ένα «Ρεμπέτικο» από μόνη της </H1> |
<H1> «Οχι, το σινεμά δεν αλλάζει τον κόσμο»: Ο Πολ Λάβερτι εξομολογείται στο Flix </H1> |
<H1> Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου #4: Δε θέλουμε να γίνουμε δυσάρεστοι, αλλά... </H1> |
<H1> 15 φορές που βραχήκαμε στο σινεμά (και δεν θα το ξεχάσουμε ποτέ) </H1> |
<H1> ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ </H1> |
<H1> Τα Φιλαράκια των «Friends»: 10 σειρές που δε θα υπήρχαν χωρίς το κλασικό σίτκομ </H1> |
<H1> 60ό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης </H1> |
<H1> Star Wars: Episode IX του Τζέι Τζέι Εΐμπραμς </H1> |
<H1> Us του Τζόρνταν Πιλ </H1> |
<H1> Dumbo του Τιμ Μπάρτον </H1> |
<H1> Avengers: Endgame των Αντονι και Τζον Ρούσο </H1> |
<H1> Toy Story 4 του Τζος Κούλεϊ </H1> |
<H1> Dolor y Gloria του Πέδρο Αλμοδόβαρ </H1> |
<H1> The Golden Glove του Φατίχ Ακίν </H1> |
<H1> Monday του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου </H1> |
<H1> The Irishman του Μάρτιν Σκορσέζε </H1> |
<H1> Once Upon a Time in Hollywood του Κουέντιν Ταραντίνο </H1> |
<H2> post-festival blues </H2> |
<H2> Doctor Sleep </H2> |
<H2> Donbass </H2> |
<H2> Sorry We Missed You </H2> |
<H2> The Addams Family </H2> |
<H2> Out Stealing Horses </H2> |
<H2> Zombieland: Double Tap </H2> |
<H2> Richard Says Goodbye </H2> |
<H2> </H2> |
<H2> Τελευταία νέα </H2> |
<H2> Συνέντευξη </H2> |
<H2> Άποψη </H2> |
<H2> Ενημέρωση </H2> |
<H2> Viewmaster </H2> |
<H2> Αναζήτηση αιθουσών </H2> |
<H2> The List </H2> |
<H2> Το επικό κλείσιμο της νέας τριλογίας της saga με τον Τζέι Τζέι Εϊμπραμς να επιστρέφει στη σκηνοθετική καρέκλα. Τα γυρίσματα έχουν ήδη τελειώσει, αλλά αν και δεν γνωρίζουμε τίποτα για την ταινία, είμαστε σίγουροι πως θα αποτελεί ένα υπέροχο φινάλε τόσο για τη saga που αγαπήθηκε όσο καμία άλλη, αλλά και για την πριγκίπισσα Λέια της - μας λείπει ήδη - Κάρι Φίσερ. Η ταινία αναμένεται να βγει στις αίθουσες στις 20 Δεκεμβρίου. </H2> |
<H2> Ο νέος εφιάλτης τον οποίο γράφει και σκηνοθετεί ο Τζόρνταν Πιλ του «Τρέξε!», με πρωταγωνιστές τους Λουπίτα Νιόνγκ’ο, Ελίζαμπεθ Μος και Γουίνστον Ντιούκ, μιλά για μια οικογένεια που δέχεται την επίθεση μιας άλλης οικογένειας για να ανακαλύψει πως απέναντί της έχει τον χειρότερο εχθρό της: τον ίδιο της τον εαυτό. </H2> |
<H2> O Τιμ Μπάρτον υπογράφει την πρώτη από τις τρεις live action μεταφορές ταινιών της Disney που περιμένουμε φέτος. Βασισμένη στην ομότιτλη ταινία κινουμένων σχεδίων του 1941, έχει ως βασικό ήρωα τον Χολτ Φάριερ, έναν πάλαι ποτέ σταρ του τσίρκου, ο οποίος επιστρέφει από τον πόλεμο και βρίσκει τη ζωή του να έχει ανατραπεί. Ο ιδιοκτήτης ενός τσίρκου τού αναθέτει τη φροντίδα ενός νεογέννητου ελέφαντα του οποίου τα τεράστια αυτιά τον έχουν κάνει περίγελο σε μια επιχείρηση που ήδη αγωνίζεται να επιβιώσει. </H2> |
<H2> Είναι ίσως η πιο πολυαναμενόμενη ταινία της χρονιάς. Είναι η ταινία που όχι μόνο θα δώσει ένα τέλος στην ιστορία με τον Thanos, αλλά και αυτή στην οποία θα πούμε αντίο σε αρκετούς από τους αγαπημένους μας ήρωες. Δεν γνωρίζουμε και πολλά για το τι θα συμβεί στην ταινία, αν και το πρώτο τρέιλερ έδωσε μερικά διάσπαρτα στοιχεία. Το μόνο που μένει είναι απλά να κάνουμε υπομονή λίγους μήνες ακόμη, μέχρι τον Απρίλιο. </H2> |
<H2> Τα παιχνίδια επιστρέφουν. Και μπορεί να μην ξέρουμε πολλά για την ταινία (ακόμα και το πρώτο τρέιλερ δεν μας έδειξε αρκετά), αλλά σίγουρα θα έχουμε μια απορία για το αν τελικά χρειάζεται μια ακόμα συνέχεια μετά το υπέροχο κλείσιμο της τριλογίας. Πάντως όλο το αρχικό καστ επιστρέφει και μαζί του έρχονται νέες περιπέτειες τις οποίες θα απολαύσουμε στις 21 Ιουνίου στις αίθουσες. </H2> |
<H2> Η πρώτη εδώ και καιρό ταινία του Πέδρο Αλμοδόβαρ με βασικό ήρωα έναν άντρα - μιλάει για τις «συναντήσεις» ενός σκηνοθέτη, του Ντολόρ, που κοιτάζει πίσω στην τεράστια καριέρα του - συναντήσεις με ανθρώπους, συναντήσεις με μνήμες, συναντήσεις με τις πρώτες του αγάπες, τη μητέρα του, τους ηθοποιούς με τους οποίους δούλεψε από τη δεκαετία του '60 μέχρι τη δεκαετία του '80. </H2> |
<H2> Tο φιλμ - επιστροφή του Ντάμιεν Σαζέλ μετά το «La La Land» ακολουθεί την πορεία του Αρμστρονγκ από το 1961 έως το 1969, την περίοδο δηλαδή που η NASA και το διαστημικό της πρόγραμμα βρισκόταν σε πυρετώδη προετοιμασία προκειμένου να στείλει τον πρώτο άνθρωπο στο φεγγάρι. Στείλτε και τον Ράιαν Γκόσλινγκ στα Οσκαρ, ντε. </H2> |
<H2> To διεθνές «Monday» του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου αφηγείται την ιστορία του Μίκι και της Κλόι, δύο Αμερικανών που γνωρίζονται στην καυτή καλοκαιρινή Αθήνα μια ξέφρενη νύχτα. Καθώς η παραμονή της Κλόι πλησιάζει στο τέλος της, αποφασίζει να αφήσει την καριέρα της στην Αμερική και να μείνει στην Ελλάδα, για να ανακαλύψει αν το πάθος ενός Σαββατοκύριακου μπορεί να αντέξει την πραγματικότητα της αναπόφευκτης Δευτέρας. Πρωταγωνιστούν ο Σεμπάστιαν Σταν και η Ντενίζ Γκαφ. </H2> |
<H2> Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Αλ Πατσίνο, Τζο Πέσι, Χάρβεϊ Καϊτέλ και Μπόμπι Καναβάλε είναι μόνο μερικοί από τους αμέτρητους λόγους που το «The Irishman» του Μάρτιν Σκορσέζε αποτελεί μία από τις πιο πολυαναμενόμενες ταινίες των τελευταίων ετών. Παραγωγή του Netflix, για να μην ξεχνιόμαστε. </H2> |
<H2> Με την 9η ταινία της καριέρας του, ο Κουέντιν Ταραντίνο επιστρέφει στο, διαβόητο για το Λος Αντζελες, καλοκαίρι του 1969. Ενα καλοκαίρι που θα στοιχειώσουν οι κατά συρροή δολοφονίες της «Οικογένειας» του Τσαρλς Μάνσον. Mε ένα λαμπερό καστ που αποτελείται από τους Μπραντ Πιτ, Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Αλ Πατσίνο, Μάργκοτ Ρόμπι, Ντακότα Φάνινγκ, Εμίλ Χερς, Κερτ Ράσελ, Τιμ Ροθ, Λουκ Πέρι, Ντάμιεν Λούις και Μάικλ Μάντσεν, η ταινία αναμένεται να βγει στις αίθουσες τον Ιούλιο. </H2> |
<H2> Connect </H2> |
<H3> Μάικ Φλάναγκαν </H3> |
<H3> Σεργκέι Λόζνιτσα </H3> |
<H3> Κεν Λόουτς </H3> |
<H3> Κόνραντ Βέρνον, Γκρεγκ Τίρναν </H3> |
<H3> Χανς Πέτερ Μόλαντ </H3> |
<H3> Ρούμπεν Φλάισερ </H3> |
<H3> Γουέιν Ρόμπερτς </H3> |
<H3> </H3> |
<H3> ΑΚΟΜΑ </H3> |
<H3> ΑΚΟΜΑ </H3> |
<H3> ΑΚΟΜΑ </H3> |
<H3> Ελληνικός τίτλος </H3> |
<H3> Πρωτότυπος τίτλος </H3> |
<H3> Περιοχή </H3> |
<H3> Σινεμά </H3> |
<H3> Multiplex </H3> |
<H3> Θερινά </H3> |
<H3> Ελληνικός τίτλος </H3> |
<H3> Πρωτότυπος τίτλος </H3> |
<H3> Περιοχή </H3> |
<H3> Σινεμά </H3> |
<H3> Multiplex </H3> |
<H3> Θερινά </H3> |
<H3> 10 ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ (ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ) ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ 2019 </H3> |
<H3> Η κινηματογραφική εβδομάδα με τον τρόπο του Flix </H3> |
<H4> το newsletter του Flix, στο inbox σου </H4> |
Κοινωνική
Κοινωνικά Δεδομένα
Cost and overhead previously rendered this semi-public form of communication unfeasible.
But advances in social networking technology from 2004-2010 has made broader concepts of sharing possible.