<H2> Facebook </H2> |
<H2> Twitter </H2> |
<H2> Youtube </H2> |
<H2> ΕΙΔΑΜΕ </H2> |
<H2> ΑΚΟΥΣΑΜΕ </H2> |
<H2> ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ </H2> |
<H3>
EDITORIAL </H3> |
<H3>
TOP 10 </H3> |
<H3>
- ΝΕΑ - </H3> |
<H3>
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ </H3> |
<H3>
ΑΡΘΡΑ </H3> |
<H3>
NTOKOYMENTA </H3> |
<H3>
ΡΕΠΟΡΤΑΖ </H3> |
<H3>
ΒΙΝΤΕΟ </H3> |
<H3>
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ </H3> |
<H3>
ΠΑΡΑΔΟΥΝΑΙ & ΛΑΒΕΙΝ </H3> |
<H3>
ΓΚΡΟ ΠΛΑΝ </H3> |
<H3>
ΘΕΜΑ </H3> |
<H3>
ΑΤΖΕΝΤΑ </H3> |
<H3>
e-awards 2013 </H3> |
<H3>
Social Media </H3> |
<H3>
NEWSLETTER </H3> |
<H4> Σημειώσεις Ενός Μονομανούς ΧXXIV </H4> |
<H4> Η "Άγρια Χλόη" του Κ.Βήτα κυκλοφορεί σε βινύλιο 15 χρόνια μετά την έκδοσή της </H4> |
<H4> Αρλέτα εφ' ολης της ύλης από το περιοδικό "Μετρονόμος" </H4> |
<H4> Ο Φάρος του αείμνηστου Σηφογιώργη από το Dretta του Βασίλη Γιασλακιώτη </H4> |
<H4> Ανακοίνωση της "Αυτοδιαχείρισης" μετά την απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού για προσωρινή αναστολή της... </H4> |
<H4>
Ο Σταμάτης Κραουνάκης γράφει στο Musicpaper.gr για την κατάσταση στα πνευματικά δικαιώματα
</H4> |
<H4>
Ο Θανάσης και το άλλοθι της προχειρότητας
</H4> |
<H4>
Νέος δίσκος από τον Χάρη Κατσιμίχα
</H4> |
<H4>
Top 10 | Νίκος Ζουρνής - γυναικείες ερμηνείες
</H4> |
<H4>
Η "Άγρια Χλόη" του Κ.Βήτα κυκλοφορεί σε βινύλιο 15 χρόνια μετά την έκδοσή της
</H4> |
<H4>
Αρλέτα εφ' ολης της ύλης από το περιοδικό "Μετρονόμος"
</H4> |
<H4>
Ο Φάρος του αείμνηστου Σηφογιώργη από το Dretta του Βασίλη Γιασλακιώτη
</H4> |
<H4>
Ανακοίνωση της "Αυτοδιαχείρισης" μετά την απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού για προσωρινή αναστολή της άδειας λειτουργίας της
</H4> |
<H4>
"Σύννεφα και Κατσιφάρες" - Η νέα έκθεση ζωγραφικής του Λουδοβίκου των Ανωγείων
</H4> |
<H4>
Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου μιλάει για τον Μεγάλο Αιρετικό και άλλα δαιμόνια
</H4> |
<H4>
Dury Dava: Ένα «νταβαντούρι» αλλιώς
</H4> |
<H4>
Δημήτρης Ζερβουδάκης: «Δικαιούμαστε να αγαπήσουμε τη ζωή από την αρχή»
</H4> |
<H4>
Σημειώσεις Ενός Μονομανούς ΧXXIV
</H4> |
<H4>
Σημειώσεις Ενός Μονομανούς ΧXXIII...
</H4> |
<H4>
Σημειώσεις Ενός Μονομανούς ΧXXII...
</H4> |
<H4>
Τι ήταν οι σφαίρες ντούμ – ντούμ που αναφέρονται στο τραγούδι του Νικόλα Άσιμου
</H4> |
<H4>
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ | Διάφανα Κρίνα και Αλκ...
</H4> |
<H4>
Ανέκδοτο γράμμα του Μάνου Λοΐζου απ...
</H4> |
<H4>
Το αρχαιότερο εκκλησιαστικό όργανο στην Ελλάδα θα ηχήσει ξανά στην Άνω Σύρο
</H4> |
<H4>
Ο Θάνος Μικρούτσικος υποψήφιος με τ...
</H4> |
<H4>
Jethro Tull, Loreena McKennitt, Tin...
</H4> |
<H4>
Leon of Athens και Ειρήνη Σκυλακάκη μιλούν λίγο πριν τη συναυλία τους στον Κήπο του...
</H4> |
<H4>
Τι είναι Τα σκέτα του Σωκράτη Μάλ...
</H4> |
<H4>
Ο πραγματικός (και αθηναϊκός) Batma...
</H4> |
<H4>
Ο Στέφανος Κορκολής γράφει για το πως ξεκίνησε να τραγουδάει τις μελωδίες του
</H4> |
<H4>
Ο Βασίλης Κώστας γράφει για τη συνεργασία του με τον Πετρολούκα Χαλκιά
</H4> |
<H4>
Τρεις δεκαετίες μετά την εμβληματική της συναυλία στο Ηρώδειο, η Ελένη Καραΐνδρου θυμάται...
</H4> |
<H4>
Το “Νότιο Τόξο” της Κατερίνας Παπαδοπούλου είναι Ουράνιο Τόξο στη δισκογραφία
</H4> |
<H4>
Ο Dominic Ntoumos επιστρέφει στις “ρίζες” του
</H4> |
<H4>
Η Ειρήνη Τορνεσάκη είναι το Κοράσιον που Ετραγούδαγε
</H4> |
<H4>
Δυο μέρες μουσικών ντοκιμαντέρ στο Άστορ από το CineDoc
</H4> |
<H4>
O μεγάλος έρωτας του Leonard Cohen με την Marianne στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
</H4> |
<H4>
Ταξιδεύοντας με τον Μίκη στους κινηματογράφους
</H4> |
<H4>
Ο Κώστας Καρυωτάκης του Άλκη Αλκαίου
</H4> |
<H4>
ΕΙΔΑΜΕ | «Κράμα» των Τέτττιξ [Στέγη Ιδρύματος Ωνάση]
</H4> |
<H4>
ΕΙΔΑΜΕ | Αντώνης Απέργης [Γυάλινο - Upstage]
</H4> |
<H4>
ΕΙΔΑΜΕ | «Το Ρεσιτάλ» [Εναλλακτική Σκηνή ΕΛΣ]
</H4> |
<H4>
ΕΙΔΑΜΕ | Τον Eric Burdon που παραμένει ένα (stage) Animal! [Ηρώδειο]
</H4> |
<H4>
ΑΚΟΥΣΑΜΕ | Συνωδεύοντας - Δημήτρης Υφαντής
</H4> |
<H4>
ΑΚΟΥΣΑΜΕ | «Συνάντηση» - Γιώργος Καλκάνης [Antart Productions]
</H4> |
<H4>
ΑΚΟΥΣΑΜΕ | «Το άσπρο μαμά νοσταλγώ» - Ε. Φωτάκη, Ά. Τριανταφύλλου, Χρ. Μαξούρη [Μικρή Αρκτος]
</H4> |
<H4>
ΑΚΟΥΣΑΜΕ | Σταμάτης Κραουνάκης - Lorca Duende (Τα τραγούδια) [Λυχνία/Απαρσις/MLK]
</H4> |
<H4>
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ | Μανώλης Ρασούλης - «Mεγάλος ήρωας σε μικρή χαρτοσακούλα» [Μετρονόμος]
</H4> |
<H4>
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ | Τα 20 μελετήματα του Σπύρου Αραβανή για τον μελοποιημένο λόγο [Μετρονόμος]
</H4> |
<H4>
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ | Σόνια Κοζιού - Από το χοροστάσι στην πίστα [Πεδίο]
</H4> |
<H4>
Με τους Ρομά στους Σοφάδες Καρδίτσας
</H4> |
<H4>
Νατάσσα Μποφίλιου | 19/12, 23/1, 20/2 [Piraeus 117 Academy]
</H4> |
<H4>
Λ. Παπαδόπουλος, Γ. Γιοκαρίνης, Ν. Ζιώγαλας & Γ. Μηλιώκας | από 13/12 [Σφίγγα]
</H4> |
<H4>
Ν. Πορτοκάλογλου, Μπλε, Στ. Δρογώσης, Κίτρινα Ποδήλατα | από 7/12 [Γυάλινο Μουσικό Θέατρο[
</H4> |
<H4>
Χρήστος Θηβαίος ft String Demons | από 14/12 [Σφίγγα]
</H4> |
<H4>
Χειμερινοί Κολυμβητές | 6, 7 & 8/12 [Ίλιον Plus]
</H4> |
<H4>
Έλλη Πασπαλά | 29/11 & 6/12 [Πειραιώς 131]
</H4> |
<H4>
Θέμος Σκανδάμης | 8/12 [Africana]
</H4> |
<H4>
Φωτεινή Βελεσιώτου | από 6/12 [Γυάλινο Μουσικό Θέατρο]
</H4> |
<H4>
Βικτωρία Ταγκούλη | 8/12 [Μέγαρο Μουσικής Αθηνών]
</H4> |
<H4>
Πάνος Μουζουράκης | από 2/12 [Σταυρός του Νότου]
</H4> |
<H4>
Μιρέλα Πάχου | 15, 22, 29/11 & 6/12 [Σταυρός του Νότου - Plus]
</H4> |
<H4>
Μάρθα Φριντζήλα | από 30/11 [Γυάλινο Up Stage]
</H4> |
<H4>
Μίλτος Πασχαλίδης | από 16/11 [Σταυρός του Νότου]
</H4> |
<H4>
Σωκράτης Μάλαμας | από 16/11 [Ακτή Πειραιώς]
</H4> |
<H4>
Ρένα Μόρφη | από 16/11 [Πειραιώς 131]
</H4> |
<H4>
Ρίτα Αντωνοπούλου | 9, 16, 23, 30/11 & 7/12 [Σφίγγα]
</H4> |
<H4>
Κορίνα Λεγάκη | από 1/11 ["Το Τρένο στο Ρουφ"]
</H4> |
<H4>
Σταμάτης Κραουνάκης & η Σπείρα Σπείρα | από 27/10 [Σφίγγα]
</H4> |
<H4>
«Έρωτος ύβρις» του Νίκου Τουλιάτου | από 14/10 [Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης]
</H4> |
<H4>
Θανάσης Πολυκανδριώτης | από 26/10 [Ρίζες]
</H4> |
<H4>
Γεράσιμος Ανδρεάτος | από 12/10 [Μουσικές Διαδρομές]
</H4> |
<H4>
Γιώργος Χατζηνάσιος, Αλέκα Κανελλίδου - σμτχ ο Κ. Καραφώτης | από 19/10 [Γραμμές]
</H4> |
Κοινωνική
Κοινωνικά Δεδομένα
Cost and overhead previously rendered this semi-public form of communication unfeasible.
But advances in social networking technology from 2004-2010 has made broader concepts of sharing possible.